Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży

Standardowe działania przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku nie gwarantują utrzymania przewagi. Coraz częściej przedsiębiorstwa zwracają uwagę na utrzymanie lojalności klientów. Szkolenie jest wyjątkowo przydatne dla tych, którzy zajmują się teraz lub planują w przyszłości program lojalnościowy dla swojej firmy.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i kształcenie umiejętności niezbędnych do przeprowadzenia promocji oraz stworzenia i wdrożenia efektywnego programu lojalnościowego.

Korzyści dla uczestników

Wzrost umiejętności w zakresie:

  • zasad funkcjonowania nowoczesnych i skutecznych programów lojalnościowych B2C, B2B oraz mieszanych,
  • etapów i reguł tworzenia programu lojalnościowego,
  • narzędzi i sposobów kompleksowego zarządzania relacjami z klientami,
  • narzędzi budowania lojalności,
  • skutecznej promocji marki i produktów firmy,
  • organizacji promocji sprzedaży w programie lojalnościowym.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

W programie m.in:

  • Rodzaje i zastosowanie różnych środków wspierających sprzedaż 
  • Metody wspierania sprzedaży w punktach handlowych
         (materiały POS – rodzaje i charakterystyka)
  • Rodzaje i charakterystyka materiałów marketingowych wspierających sprzedaż
  • Aspekty prawne promocji
  • Sposoby budowania lojalności klientów
  • Narzędzia budowania lojalności na rynku B2B i B2C
  • Model tworzenia programu lojalnościowego
  • Ustalanie celów programu lojalnościowego
  • Opracowanie strategii komunikacji z uczestnikami programu
  • Sposoby szacowania budżetu
  • Strategia wdrażania i realizacji efektywnego programu lojalnościowego