Jeśli nie masz czasu na szkolenie
- w dowolnym czasie zdobądź lub odśwież wiedzę,
a potem realizuj wyznaczone cele!
Zachęcamy do zapoznania się z materiałami szkoleniowymi, przygotowanymi specjalnie z myślą o autotreningu i doskonaleniu zawodowym. Każdy skrypt szkoleniowy stanowi kompendium wiedzy teoretycznej wspartej wieloma praktycznymi zastosowaniami.
Umawianie spotkań handlowych
W treści tych materiałów szkoleniowych m.in. rozdziały:
- Oswoić telefon
- Kluczowy element w telemarketingu i umawianiu spotkań handlowych
- 7 kluczowych umiejętności telefonicznego profesjonalisty
- Rozmowa idealna
- Elementy skutecznej komunikacji
- Język mowy – głos, jakość mówienia, zakłócenia
- Język perswazji, celowe formułowanie zdań
- Sztuka zadawania pytań i uważnego słuchania
- Analiza potrzeb w rozmowie telefonicznej
- Rozpoznawanie motywów rozmówcy i dostosowanie się go nich (alternatywy)
- Zasady i wskazówki dotyczące umawiania rozmów handlowych
- Eliminowanie obiekcji, zachęcenie do rozmowy, przełamywanie barier etc.
- Finalizowanie rozmowy – podsumowanie ustaleń przed spotkaniem
- Ćwiczenia
- Przykładowe rozmowy – scenariusze rozmów z różnymi wariantami otwarcia, zainteresowania, współpracy – z zastosowaniem we wszystkich branżach i rodzajach działalności
Zobacz, co znajdziesz w materiałach do szkolenia Umawianie spotkań handlowych