Plan marketingowy
Jak napisać i realizować, aby osiągnąć cele i dobre wskaźniki
Umiejętność planowania i realizacji działań marketingowych to wyznacznik skutecznego ekonomicznie istnienia firmy. Niewłaściwie określone cele marketingowe, brak informacji i nieumiejętna analiza istniejących, brak pewności wytyczonych działań - nie prowadzą do sukcesu. Strategia marketingowa firmy to wypadkowa dobrze dobranych i określonych celów, źródeł finansowania, instrumentów marketingowych i metod kontroli.
Cele szkolenia
- przedstawienie zasad planowania marketingowego w ujęciu praktycznym
- prezentacja problematyki marketingowej i strategii marketingowych
- przećwiczenie umiejętności myślenia marketingowego
- zapoznanie z najnowszymi tendencjami w tej dziedzinie
- ukazanie planowania strategicznego w oparciu o realizowane wyniki i stawiane cele
- umiejętność opracowywania strategii i definiowania celów operacyjnych i strategicznych
- umiejętność bieżącej analizy marketingowej w oparciu o dostępne dane
- intensywny trening rozwiązywania problemów marketingowych
Odbiorcy szkolenia
Pracownicy działów marketingu (pracownicy, kierownicy, menedżerowie działów marketingu), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych. Pracownicy i menedżerowie działów sprzedaży, zajmujący się gromadzeniem danych marketingowych. Idealne szkolenie dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą oraz właścicieli małych i średnich firm.
Korzyści dla uczestników
- Uporządkowanie wiedzy na temat planowania marketingowego
- Usystematyzowanie informacji i sposobów analizy pozycji firmy na rynku
- Udoskonalenie umiejętności tworzenia i realizacji planu marketingowego
- Prowadzenie umiejętnej analizy elementów planu marketingowego
- Wypracowanie metod oceny stopnia realizacji planu i skuteczności działań podejmowanych przez dział marketingu
- Poszerzenie umiejętności o wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu
Metody
Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową z wykładami, co pozwala rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie.
Materiały szkoleniowe dla uczestników
Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.
Certyfikaty
Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.
Ogólny program szkolenia
-
Ab ovo, czyli audyt marketingowy
-
Analizy niezbędne do wykorzystania w planie marketingowym
-
Opracowanie planu strategicznego
-
Opracowanie planu taktyczno-operacyjnego
-
Przygotowanie do wdrożenia i powiązanie planu z innymi działaniami firmy
Miejsce i czas szkolenia
Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.
Cena dla 1 uczestnika
Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.
Zapisy
Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.