Szkolenia dla specjalistów ds. marketingu, public relations i sprzedaży
W przypadku możliwości zaspokojenia uniwersalnych potrzeb, organizujemy szkolenia otwarte, z gwarancją wybitnej staranności i skuteczności.
Dodatkową korzyścią tego typu szkoleń jest to, że uczestnicy mogą wymienić poglądy z innymi pracującymi na podobnych stanowiskach, w innych firmach, nierzadko nawiązując przy tym nowe kontakty biznesowe.
Kilka dni przed szkoleniem, zawsze pytamy o oczekiwania dotyczące programu i celów szkolenia. Po uwzględnieniu oczekiwań trener dopasowuje przebieg szkolenia do potrzeb grupy.
Nasza rola nie sprowadza się tylko do przeprowadzenia skutecznego szkolenia. Pomagamy naszym uczestnikom wdrożyć nabyte i udoskonalone umiejętności w pracy zawodowej. Satysfakcji ze szkolenia dopełniamy poprzez zapewnienie konsultacji z trenerem po zakończeniu szkolenia. Każdy z uczestników ma możliwość konsultacji telefonicznych i pisemnych przez nieograniczony okres.
Szkolenia prowadzimy w formie zajęć warsztatowych z zastosowaniem metod interaktywnych, umożliwiających skuteczne przyswajanie nowych informacji i umiejętności.
Każde ze szkoleń uwzględnia wiele metod interaktywnych, co wymaga osobistego kontaktu między członkami grupy, i gwarantuje ich zaangażowanie.
Zakres działań w przeprowadzeniu szkolenia otwartego:
- Określenie potrzeb i celów grupy szkoleniowej
- Dostosowanie programu w miarę potrzeby
- Szkolenie
- Ocena szkolenia i weryfikacja osiągnięcia celów
- Podsumowanie szkolenia dla uczestników i kadry zarządzającej
Specjalizujemy się we wszystkich zagadnieniach dotyczących marketingu oraz osób nim się zajmujących.
Spółka jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010
Stała oferta szkoleń otwartych:
Marketing
Plan marketingowy
ATL, BTL - planowanie skutecznych działań marketingowych
Komunikacja marketingowa na rynku B2B
Kampanie reklamowe - od koncepcji do produkcji
Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży
Marketing w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Public Relations:
Public relations w małych i średnich firmach
Komunikacja w biznesie
Komunikacja marketingowa na rynku B2B
Sprzedaż, negocjacje
Skuteczny handlowiec, czyli jak szybko osiągać sukcesy w sprzedaży (wariant I)
Telemarketing - pozyskiwanie i mistrzowska obsługa klientów przez telefon
Telefoniczne umawianie spotkań i telesprzedaż
Sprzedaż powierzchni reklamowych
Umiejętności interpersonalne
Marketing branżowy
Rozmowy windykacyjne przez telefon
Budowanie wizerunku w branży turystycznej
Lider w firmie produkcyjnej
Marketing usług serwisowych
Komunikacja z klientami w kancelarii prawnej