Strategia wizerunkowa
Jak napisać i realizować, aby odnieść pewny sukces
Rozwój i sukces prowadzenia działalności gospodarczej kreuje marketing. Z tego względu każda organizacja powinna stosować zarządzanie marketingowe i działać zgodnie z przyjętą strategią marketingową i wizerunkową. Strategie – marketingowa i wizerunkowa – jako koncepcje sprawnego działania na rynku, opierają się na możliwie najkorzystniejszym zestawie zasobów organizacji do realizacji celów organizacji. O ich skuteczności i przewadze konkurencyjnej organizacji decyduje prowadzona przez nią polityka m.in. w zakresie takich kluczowych elementów jak produkty, ceny, dystrybucja oraz promocji, jak również przewidywanie scenariuszy zmian w otoczeniu, wyznaczanie celów, środków i sposobów ich osiągnięcia.
Korzyści dla uczestników
- zwiększenie stopnia znajomości otoczenia rynkowego
- poznanie czynników motywujących klientów do zakupu
- wybór metod badań wizerunkowych
- rozumienie strategii marketingowej i wizerunkowej - czym są i po co każda firma powinna je mieć
- poznanie sposobów efektywnego przygotowania i wdrożenia strategii
- dobór skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do grup docelowych
- nabycie umiejętności projektowania skutecznych działań marketingowych – cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe
- zdobycie umiejętności opracowywania planów komunikacji
- poznanie sposobów ocen potencjałów klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych
- umiejętne dopasowanie instrumentów komunikacji do różnych segmentów
- wzrost umiejętności w zakresie oceny efektywności działań komunikacyjnych i marketingowych
Odbiorcy szkolenia
Pracownicy działów marketingu i public relations (specjaliści, kierownicy, menedżerowie), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe i wizerunkowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych – wszyscy zaangażowani w tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i wizerunkowej. Wszyscy, którzy pragną umiejętnie stosować skuteczne strategie marketingowe i wizerunkowe.
Metody
Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową z wykładami, co pozwala rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie.
Materiały szkoleniowe dla uczestników
Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.
Certyfikaty
Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.
Ogólny program szkolenia
- Audyt wizerunku organizacji
- Strategiczne planowanie działań public relations
- Profil działalności i kompetencje
- Filozofia i polityka wizerunku
- Analiza otoczenia i konkurencji
- Cele strategiczne organizacji i wizerunkowe
- Strategiczne aktywa firmy i kluczowe kompetencje
- Wizerunkowe grupy docelowe
- Koncepcja wizerunku – tworzenie skutecznych strategii i programów działań krok po kroku
- Budżet wizerunkowy i harmonogram wykonawczy
- Sposoby sprawdzania spójności strategii marketingowej i wizerunkowej
- Wdrażanie i monitorowanie realizacji planów wizerunkowych
- Metody kontroli wyników
- Kiedy i czy należy modyfikować strategie marketingową i wizerunkową
Miejsce i czas szkolenia
Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.
Cena dla 1 uczestnika
Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.
Zapisy
Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.