ATL, BTL

Planowanie skutecznych działań marketingowych

„Reklama jest dźwignią handlu”, ale tylko efektywna przyniesie firmie wymierne korzyści. Szkolenie ma na celu zwrócenie uwagi na skuteczne planowanie działań reklamowych. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak należy zaplanować kampanię, poznają techniki reklamy, zasady doboru mediów oraz współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika ze sztuką skutecznego planowania działań wizerunkowych, reklamowych i sprzedażowych.
 

Korzyści dla uczestników

Wzrost umiejętności w zakresie:

  • skutecznego planowania kampanii reklamowych,
  • efektywnego doboru mediów do strategii i celów marketingowych,
  • skutecznego stosowania technik reklamy,
  • optymalnego wykorzystania budżetu,
  • konstrukcji media planu,
  • współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
  • przygotowania przetargu na obsługę mediową,
  • pomiaru efektów przeprowadzonych kampanii.

Odbiorcy szkolenia

Wszyscy zainteresowani zwiększeniem sprzedaży i prowadzeniem kampanii wizerunkowych i reklamowych, w szczególności specjaliści związani z działalnością marketingową, kadra zarządzająca.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Ogólny program szkolenia

I. Działania ATL

1.    ATL

  • standardowe działania reklamowe (tv, radio, prasa, outdoor, internet)
  • sponsoring
  • product placement
  • strategia użycia mediów

2.    Media – ogólna charakterystyka (media mix)

  • Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)
  • Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)
  • Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring)
  • Outdoor (charakterystyka nośników)
  • Internet (rodzaje reklam internetowych)

3.    Planowanie mediów

  • wskaźniki (target group, frequency (częstotliwość); effective frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, czytelnictwo, CCS)

4.    Planowanie kampanii (efektywność działań)

II. Działania BTL

1.    BTL

  • formy i ich charakterystyka
  • POS

III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię

  • Promocja (animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, tajemniczy klient, door to door,    merchandising)
  • Event
  • Działania PR

IV. Zasady współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi

1. Proces przetargowy (tworzenie briefu – ćwiczenia)

Cena dla 1 - 3 uczestników z Twojej firmy

Cena szkolenia - 5320 zł netto. Obejmuje przygotowanie zakresu szkolenia wg potrzeb uczestnika, dzień szkoleniowy w Twojej siedzibie, standardowo w godzinach 9:00-17:00, praktyczne materiały szkoleniowe, certyfikat szkolenia, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

W ramach naszego jednodniowego szkolenia otrzymujesz:

✅ Indywidualną opiekę eksperta-trenera przez cały dzień

✅ Komplet unikalnych materiałów szkoleniowych

✅ Certyfikat ukończenia szkolenia (Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową)

✅ Praktyczne ćwiczenia dostosowane do specyfiki Twojej firmy

✅ Nieograniczony czasowo kontakt z trenerem po zakończeniu zajęć

✅ Gwarancję satysfakcji z uzyskanej wiedzy

 

Zapisy na szkolenie

Ustal z nami termin i miejsce - prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia powinny być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej. 

Dlaczego warto wybrać właśnie nasze szkolenie?

✅ Indywidualne podejście – szkolenie odbywa się nawet dla jednego uczestnika. Cała uwaga trenera skupiona jest na Tobie i Twoim biznesie.

✅ Praktyczna wiedza – zero teorii bez pokrycia. Tylko sprawdzone narzędzia i metody, które natychmiast wdrożysz w swojej firmie.

✅ Trener - praktyk – uczysz się od eksperta z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych dla firm z różnych branż.

✅ Konkretne efekty – po zakończeniu szkolenia wychodzisz z gotowym planem działania, pewnością siebie oraz certyfikatem potwierdzającym zdobyte kompetencje.

MARKETING CONSULTING & TRAINING PARTNER

Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży. Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i utrzymanie przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

DZIAŁAMY W CAŁEJ POLSCE

Mamy siedzibę w Warszawie. Odległość nie ma znaczenia. Obsługujemy klientów z całej Polski. Zapraszamy.