Jak wyznaczyć i zrealizować ambitne cele reklamy
Sytuacja: Firma nowa
Cel reklamy: Poinformowanie potencjalnych klientów o firmie i jej ofercie
Sytuacja: Firma wprowadza nowy produkt/usługę
Cel reklamy:
Przekonanie do nowości
Przekształcenie ludzi wcześniej akceptujących nowości w klientów
Sytuacja: Firma chce zmienić wyobrażenie o swoim produkcie/usłudze, aby rozpocząć sprzedaż na nowym rynku
Cel reklamy:
Poinformowanie nowych klientów o cenach towaru/usługi
Przekonanie nowych klientów co do zakupu poprzez wskazanie zaspokojenia w ten sposób ich potrzeb
Ukazanie klientom rekomendacji dokonanych przez znanych reprezentantów nowego segmentu/rynku
Sytuacja:
Firma chce uzasadnić zmiany w dojrzałym produkcie/usłudze
Cel reklamy:
Przyciągnięcie nowych klientów jak do nowości
Wzmocnienie lojalności klientów
Sytuacja: Firma chce powstrzymać spadek sprzedaży
Cel reklamy:
Przyciągnięcie nowych klientów jak do nowości
Wzmocnienie lojalności klientów
Sytuacja: Firma chce zwiększyć sprzedaż dojrzałego produktu/usługi
Cel reklamy:
Poinformowanie klientów o dodatkowych korzyściach
Poinformowanie klientów o ewentualnych zmianach i ulepszeniach
To tylko wybrane sytuacje i cele reklamy, więcej dowiesz się na szkoleniu: