Organizacja spotkań i konferencji prasowych
W ramach promocji wizerunku i oferty naszych klientów jesteśmy przygotowani do kompleksowych realizacji różnych spotkań biznesowych.
- Kompleksowa organizacja i wsparcie podczas organizacji eventów firmowych (kongresy, konferencje, seminaria, szkolenia, warsztaty, Customer Days itp.),
- Organizacja udziału firmy w eventach zewnętrznych (prezentacje, inserty materiałów promocyjnych),
- Patronat medialny nad autorskimi eventami firmy,
- Publikacja stron internetowych dedykowanych organizowanym imprezom i ich rejestracja w popularnych wyszukiwarkach oraz portalach tematycznych,
- Komunikaty i ogłoszenia umieszczane w czasopismach fachowych oraz na branżowych stronach internetowych,
- Udział w konferencjach i seminariach organizowanych przez Gration,
- Precyzyjnie opracowane elementy składowe budżetu eventu,
- Profesjonalnie prowadzony sekretariat i obsługa recepcyjna,
- Obsługa techniczna, poligraficzna i plastyczna eventu na najwyższym poziomie (wydawnictwa kongresowe, identyfikatory, certyfikaty, bannery, roll-up etc.),
- Obsługa cateringowa dla uczestników eventu,
- Zakwaterowanie dla uczestników eventu w bardzo atrakcyjnych cenach (współpracujemy z wieloma ośrodkami i hotelami),
- Niezapomniane programy atrakcji towarzyszących, występów artystycznych itp.