Efektywna komunikacja z klientami
Intensywne warsztaty dla prawników
- Nie otrzymujesz w terminie potrzebnych dokumentów i danych?
- Starasz się dostarczać najlepsze rozwiązania i rzetelne informacje, a masz wrażenie, że docierają one do odbiorców jedynie w ograniczonym stopniu?
- Pomimo wysokich kompetencji zespołu nie zawsze udaje się zamykać sprawy tak szybko, jak byś chciał(a)?
- Współpracownicy chwalą Cię za elokwencję, ale w oczach klientów widzisz niezrozumienie?
- Twoi klienci zwlekają z decyzją?
- Nie pozyskujesz tylu nowych klientów, ilu byś chciał(a)?
To szkolenie jest dla Ciebie i dla Twojego zespołu!
Wykonywanie zawodu prawnika wymaga dogłębnej wiedzy fachowej. Prawnicy postrzegani są przez pryzmat specjalistycznej wiedzy oraz specyficznego języka, którym się posługują.
- Jak zatem komunikować się i przekazywać informacje dotyczące kwestii prawnych osobom nie posiadającym takiego wykształcenia?
- Jak precyzyjnie i zrozumiale przekazywać informacje?
- Jak ułatwić klientowi podjęcie decyzji?
- Jak być polecanym innym przez swoich klientów?
Na tych warsztatach odpowiadamy na te i inne pytania dotyczące komunikacji, tworzenia
i utrzymywania dobrych relacji z klientami oraz budowania wizerunku.
Zapraszamy wszystkich prawników, którzy chcą określić na nowo swoją pozycję na rynku, skorygować strategię wizerunkową, zastanowić się nad przyszłością, szukają nowej inspiracji i są zdeterminowani na wzrost efektywności prowadzonej przez siebie działalności.
§ 1. Cele szkolenia
Celem szkolenia jest analiza komunikacji prawnik-klient i wyciągnięcie z niej użytecznych wniosków. Uczestnicy poznają i przećwiczą narzędzia usprawniające proces komunikacji. Poznają swoje mocne i słabe strony w kontekście komunikowania się. Szkolenie pozwala przejrzeć się uczestnikom w lustrze i stanąć po drugiej stronie – po stronie klienta. Zapewniamy przyjazną, angażującą atmosferę.
§ 2. Odbiorcy szkolenia
Prawnicy kancelarii prawnych i podatkowych, zajmujący się relacjami z klientami oraz pozyskiwaniem nowych zleceń.
W szczególności:
- Prawnicy
- Aplikanci
- Właściciele kancelarii
- Partnerzy
- Osoby uruchamiające swoje kancelarie
- Prawnicy, którzy chcą stworzyć własną markę na rynku
- Wszyscy, którzy chcą zdefiniować swoją prawniczą przyszłość.
§ 3. Korzyści dla uczestników
Po tym szkoleniu:
- szybciej i sprawniej porozumiesz się z klientami,
- unikniesz nieporozumień,
- łatwiej zdobędziesz nowych klientów,
- szybciej i skuteczniej uzyskasz niezbędne informacje,
- zyskasz opinię kompetentnego partnera w biznesie,
- zachowasz lojalność klientów,
- Twoi klienci zostaną ambasadorami Twojej marki,
- odczujesz wzrost konkurencyjności świadczonych usług,
- usprawnisz pracę własną i zespołu.