Profesjonalna obsługa klienta
w serwisie samochodowym
Trafne działania marketingowe są niezbędne również w warsztacie samochodowym. Rynek usług serwisowych charakteryzuje duża konkurencja i różnorodny poziom usług. Warto wiedzieć, jakie działania podjąć, aby nakłonić klientów do korzystania z usług swojego serwisu i zyskać ich lojalność. Z pewnością przyniesie to ekonomiczne korzyści.
Cele szkolenia
Omówienie cyklu obsługi klienta w serwisie samochodowym, zdobycie i utrwalenie profesjonalnych technik obsługi klienta. Przyswojenie technik umiejętnej komunikacji korzyści.
Odbiorcy szkolenia
Właściciele i zarządzający serwisami samochodowymi, pracownicy warsztatów zajmujący się obsługą klienta, pracownicy działów części zamiennych, pracownicy marketingu serwisów niezależnych oraz autoryzowanych, wszyscy zajmujący się sprzedażą oraz marketingiem usług, części zamiennych i akcesoriów, jakością obsługi, programami lojalnościowymi, współpracą z serwisami, organizacją i wspieraniem działań warsztatów.
Korzyści dla uczestników
Udoskonalenie i zdobycie nowych umiejętności profesjonalnej i efektywnej obsługi klienta.
Metody szkoleniowe
Zajęcia będą prowadzone w formie aktywizującego treningu, obejmującego krótkie omówienia, dyskusje, ćwiczenia indywidualne i grupowe. Część ćwiczeń jest nagrywana na kamerę wideo i magnetofon w celu przeprowadzenia analiz własnych zachowań i ich oceny. Pomaga to wyeliminować niewłaściwe nawyki i zastąpić je pożądanymi. Przyjęta w prowadzeniu zajęć metody pozwolą zainteresować uczestników i uzyskać ich osobiste zaangażowanie w prowadzonych ćwiczeniach.
Techniki wykorzystane w warsztacie
- „Burza mózgów”
- Gry symulacyjne
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi
Materiały szkoleniowe dla uczestników
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce. Większość informacji zawartych w materiałach nie jest dostępna w innej literaturze.
Certyfikaty
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.