Stategia marketingowa i wizerunkowa

    Jeśli nie masz czasu na szkolenie
    - w dowolnym czasie zdobądź lub odśwież wiedzę,
    a potem realizuj wyznaczone cele!

    Jak opracować stategię marketingową i wizerunkowąZachęcamy do zapoznania się z materiałami szkoleniowymi, przygotowanymi specjalnie z myślą o autotreningu i doskonaleniu zawodowym. Każdy skrypt szkoleniowy stanowi kompendium wiedzy teoretycznej wspartej wieloma praktycznymi zastosowaniami.

    Jak napisać spójną strategię marketingową i wizerunkową

    W treści materiałów m.in.:

    Czym jest strategia i planowanie strategiczne?
    Filozofia oraz polityka marketingu i wizerunku
    Funkcje marketingu w organizacji
    Funkcje wizerunku w organizacji
    Strategiczne planowanie marketingu i wizerunku
    Założenia ogólne przy budowaniu strategii marketingowej
    Założenia ogólne przy budowaniu strategii wizerunkowej

    ETAP I. DIAGNOZOWANIE

    Marketingowa i wizerunkowa analiza strategiczna
    Analiza makrootoczenia
    Analiza mikrootoczenia
    Analiza potencjału organizacji
    Analiza SWOT
    Analiza wizerunku
    Ćwiczenia

    ETAP II. PLANOWANIE

    Cele strategiczne, marketingowe i wizerunkowe
    Marketingowe i wizerunkowe grupy docelowe
    Segmentacja rynku
    Wizerunkowe grupy docelowe
    Wybór skutecznych strategii i programów działań
    Strategia marketing-mix
    Budżet marketingowy i harmonogram wykonawczy
    Budżet wizerunkowy i harmonogram wykonawczy
    Ćwiczenia

    ETAP III. REALIZACJA

    Wdrażanie i monitorowanie realizacji planów marketingowych i wizerunkowych
    Ćwiczenia

    ETAP IV. OCENA EFEKTÓW

    Metody kontroli wyników
    Pojęcie, funkcja, zakres i proces kontroli marketingowej
    Kiedy i czy należy modyfikować strategie marketingową i wizerunkową
    Ćwiczenia
    Przykładowe rozwiązania ćwiczeń

          Zobacz, co znajdziesz w tych materiałach szkoleniowych

    Konkretnie, z przykładami, skutecznie.

    Materiały szkoleniowe
    do samodzielnej nauki

    Formularz zamówienia materiałów szkoleniowych


    Szybki kontakt:
    szkolenia@gration.pl

     Materiały szkoleniowe - Jak sprzedawać powierzchnie reklamowe?



     

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem