Umawianie spotkań handlowych

    Jeśli nie masz czasu na szkolenie
    - w dowolnym czasie zdobądź lub odśwież wiedzę,
    a potem realizuj wyznaczone cele!

    Zachęcamy do zapoznania się z materiałami szkoleniowymi, przygotowanymi specjalnie z myślą o autotreningu i doskonaleniu zawodowym. Każdy skrypt szkoleniowy stanowi kompendium wiedzy teoretycznej wspartej wieloma praktycznymi zastosowaniami.

    Umawianie spotkań handlowych

    W treści tych materiałów szkoleniowych m.in. rozdziały:

    • Oswoić telefon
    • Kluczowy element w telemarketingu i umawianiu spotkań handlowych
    • 7 kluczowych umiejętności telefonicznego profesjonalisty
    • Rozmowa idealna
    • Elementy skutecznej komunikacji
    • Język mowy – głos, jakość mówienia, zakłócenia
    • Język perswazji, celowe formułowanie zdań
    • Sztuka zadawania pytań, uważnego słuchania – analiza potrzeb w rozmowie telefonicznej, rozpoznanie motywów rozmówcy i dostosowanie się go nich, alternatywy
    • Zasady i wskazówki dotyczące umawiania rozmów handlowych
    • Eliminowanie obiekcji, zachęcenie do rozmowy, przełamywanie barier etc.
    • Finalizowanie rozmowy – podsumowanie ustaleń przed spotkaniem
    • Ćwiczenia
    • Przykładowe rozmowy – wiele scenariuszy rozmów z różnymi wariantami otwarcia, zainteresowania, współpracy – z zastosowaniem we wszystkich branżach i rodzajach działalności

    Zobacz, co znajdziesz w tych materiałach szkoleniowych

    Konkretnie, z przykładami, skutecznie

    Materiały szkoleniowe
    do samodzielnej nauki

    Formularz zamówienia materiałów szkoleniowych


    Szybki kontakt:
    szkolenia@gration.pl

     Materiały szkoleniowe - Jak sprzedawać powierzchnie reklamowe?



    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem