Rozmowy windykacyjne przez telefon

    Jeśli nie masz czasu na szkolenie
    - w dowolnym czasie zdobądź lub odśwież wiedzę,
    a potem realizuj wyznaczone cele!

    Zachęcamy do zapoznania się z materiałami szkoleniowymi, przygotowanymi specjalnie z myślą o autotreningu i doskonaleniu zawodowym. Każdy skrypt szkoleniowy stanowi kompendium wiedzy teoretycznej wspartej wieloma praktycznymi zastosowaniami.

    Rozmowy windykacyjne przez telefon

    W materiałach m.in.:

    WSTĘP DO WINDYKACJI

    Definicja windykacji; Rodzaje i cele windykacji; Monitoring należności; Pieczęć prewencyjna; Windykacja miękka; Windykacja bezpośrednia; Windykacja twarda; Zakup wierzytelności; Giełdy wierzytelności

    DLACZEGO KLIENCI NIE PŁACĄ

    Mnóstwo powodów, aby nie płacić
    Dlaczego klienci nie płacą?
    Jak odzyskać pieniądze?
    Aby klient sam nie decydował o terminie zapłaty

    NAJWAŻNIEJSZY ELEMENT W TELEFONICZNEJ WINDYKACJI

    Zadbaj o swój wizerunek profesjonalnego windykatora; Rutyna; Odpowiedzialność; Działania sprzeczne z prawem i dobrą praktyką; Działania zgodne z prawem

    DEKALOG WINDYKATORA

    ETAPY PROCESU WINDYKACYJNEGO

    Potęga konkretnych słów w prostych zdaniach
    Znaczenie głosu; Głos; Postawa; Zakłócenia językowe
    Ćwiczenia

    ROZMOWA WINDYKACYJNA – WYTYCZNE

    Przygotowanie do rozmowy; Korzyści z rozmowy telefonicznej; Etapy telefonicznej rozmowy windykacyjnej; Wpływaj na przebieg rozmowy
    Gdy dłużnik dzwoni do Ciebie

    SCENARIUSZE ROZMÓW WINDYKACYJNYCH

    Pierwszy kontakt – rozmowa w ramach monitoringu należności
    Schemat rozmowy
    Pierwszy kontakt – rozmowa z zawiadomieniem o zaległościach
    Schemat rozmowy
    Przykładowa rozmowa
    Negocjacje – rozmowa z przypomnieniem o zaległościach
    Schemat rozmowy
    Negocjacje – rozmowa z przedstawieniem alternatyw
    Schemat rozmowy
    Zapowiedź sankcji – rozmowa z ostatecznym żądaniem uregulowania należności
    Schemat rozmowy

    WERBALNE TECHNIKI WPŁYWU

    Zadawanie pytań, uważne słuchanie, celowe formułowanie zdań; Język perswazji

    TRUDNE SYTUACJE W ROZMOWACH WINDYKACYJNYCH

    Omijanie strażników
    Obietnice klienta bez pokrycia
    Słowotok ze strony klienta
    Przeciąganie sprawy
    Zdenerwowany klient
    Przyjacielskie traktowanie
    Lekceważenie ze strony dłużnika
    Podważanie jakości usługi, produktu
    Powoływanie się na innych dłużników
    Oczekiwanie na uzyskanie dużego rabatu

          Zobacz, co znajdziesz w tych materiałach szkoleniowych

    Konkretnie, z przykładami, skutecznie.

    Materiały szkoleniowe
    do samodzielnej nauki

    Formularz zamówienia materiałów szkoleniowych


    Szybki kontakt:
    szkolenia@gration.pl

     Materiały szkoleniowe - Jak sprzedawać powierzchnie reklamowe? 


     


    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem