Telemarketing

    Pozyskiwanie i mistrzowska obsługa klientów przez telefon,
    umawianie spotkań handlowych

    Odbiorcy szkolenia

    Pracownicy działów sprzedaży, telesprzedawcy,  nowo zatrudnieni jako doradcy klienta,  przedstawiciele handlowi, itp., a także osoby pragnące podjąć satysfakcjonującą pracę w sprzedaży.

    Cele szkolenia

    • Dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie nowoczesnego telemarketingu.
    • Poznanie roli  i znaczenia umiejętnego posługiwania się narzędziami komunikacji w kontakcie z klientem.
    • Wypracowanie modelu rozmowy telefonicznej z klientem.
    • Nabycie wiedzy o typach klienta i języku korzyści jakim zwracamy się do klientów.
    • Doskonalenie komunikacji werbalnej.
    • Wypracowanie reakcji na trudne sytuacje z klientami.
    • Nabywanie umiejętności radzenia sobie z obiekcjami.

    Korzyści dla uczestników

    • świadomość swojej postawy wobec klienta i rozmów telefonicznych
    • świadomość wpływu sposobu prowadzenia rozmowy z klientem na jego opinię o firmie
    • poprawne otwieranie rozmów telefonicznych
    • sprawne posługiwanie się głosem (tempo mowy, akcentowanie, barwa, itp.)
    • stosowanie zasad dobrej obsługi klienta przez telefon
    • zadawanie trafnych pytania pozwalających dobrze zrozumieć sprawę/pytanie
    • przejawianie życzliwości, dobre nastawienie i energia w trakcie rozmowy z klientem tak, aby klient czuł się obsłużony w sposób szczególny
    • radzenie sobie z trudnymi klientami: zdenerwowanymi, niezadowolonymi, mającymi pretensje czy zbyt rozgadanymi
    • przekazywanie informacji w jasny, zwięzły i zrozumiały dla klienta sposób
    • udzielanie instrukcji w zrozumiały dla klienta sposób
    • dopasowanie do języka i stylu komunikacji klienta
    • spokój i pewność w realizacji wytyczonych celów sprzedażowych

    Korzyści dla firmy

    • Wzrost ilości klientów
    • Realizacja planów sprzedaży
    • Wzrost przychodów ze sprzedaży
    • Lepsza obrona marży i zysku
    • Skuteczny zespół handlowy
    • Wzrost efektywności sprzedaży
    • Wzrost zadowolenia klientów
    • Poprawa płynności finansowej
    • Umocnienie pozycji na rynku

    Ogólny program szkolenia

    1.      Co to jest telemarketing (telesprzedaż, telemarketing właściwy, telepromocja)

    2.      Rodzaje telemarketingu (metody sprzedaży przez telefon)

    3.      Zasady pracy z telefonem

    • Stres „pierwszego telefonu”
    • Kultura rozmowy telefonicznej
    • Czas trwania rozmowy
    • Planowanie rozmowy i formułowanie celu
    • Psychiczne przygotowanie do pracy
    • „Czy radzę sobie z telefonem”

    4.      Specyfika kontaktu telefonicznego.

    • Wady i zalety telefonu, jak to wykorzystywać, a na co uważać?
    • Jakie znaczenie ma rozpoczęcie rozmowy, efekt pierwszego wrażenia
    • Co widać przez telefon? Głos - podstawowe narzędzie przekazu
    • Jak budować pozytywny klimat rozmowy?
    • Słowa utrudniające porozumienie z klientem. Jakich zwrotów nie używać?

    5.      Etykieta rozmowy telefonicznej

    • Savoir-vivre w kontaktach z klientem.
    • Przyjmowanie i przełączanie rozmów
    • Zwroty, których należy unikać
    • Dopasowanie zachowań obsługującego i klienta
    • Obsługa klienta w sytuacjach konfliktowych - studia przypadków

    6.      Proces obsługi klienta – etapy

    • Pierwszy kontakt z klientem – dlaczego pierwsze wrażenie jest takie ważne
    • Etykieta biznesowa – powitanie, przedstawienie
    • Profesjonalna rozmowa z klientem:
    • Umiejętnie zdobywaj informacje – aktywne słuchanie, parafraza, pytania i język intencji; podsumowywanie
    • Umiejętnie udzielaj informacji – przejmowanie odpowiedzialności, nieusprawiedliwianie się
    • Obiekcje i zastrzeżenia klienta – dobry czy zły sygnał dla obsługującego?
    • Przyczyny powstawania obiekcji – góra lodowa
    • Skuteczne techniki niwelowania zastrzeżeń
    • Finalizowanie rozmowy – zakończ pozytywnym i zindywidualizowanym akcentem

    7.    Narzędzia wykorzystywane w pracy z telefonem

    • Opracowanie przebiegu procesu „odbieranie telefonów”
    • Opracowanie przebiegu procesu „umówienie spotkania handlowego”
    • Opracowanie przebiegu procesu „informowanie o nowych usługach/produktach”
    • Opracowanie przebiegu procesu „podtrzymywanie kontaktów z klientem”

    Metody

    Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

    Materiały szkoleniowe

    Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

    Certyfikaty

    Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

    Miejsce i czas szkolenia

    Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

    Cena dla 1 uczestnika

    1300+23%VAT

    Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

    Zapisy

    Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.

    Terminy:

    Warszawa

    24 sierpnia 2017 r.
    (czwartek)

    8 września 2017 r.
    (piątek)

    22 września 2017 r.
    (piątek)

    29 września 2017 r.
    (piątek)

     

     

    Dołącz do grupy
    na szkolenie otwarte

    Zapraszamy

     Szybki kontakt:
    +48 608 630 994
    szkolenia@gration.pl

     

     

    Szkolenie indywidualne

     

    Termin, zakres
    i miejsce

    do uzgodnienia

     
     
     
    Szybki kontakt:
     szkolenia@gration.pl
    +48 602 617 076

     

     

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem