Sprzedaż reklam

    Sprzedaż powierzchni reklamowych

    Każde przedsiębiorstwo prowadzi działania marketingowe. Wszyscy zdajemy sobie sprawę ze znaczenia reklamy oferty firmy (produktów lub usług) i jej wizerunku. Znamy również wielki wpływ Internetu na zwiększenie możliwości promocji marketingowej przedsiębiorstw. Warto skutecznie zadbać o wpływy z budżetów marketingowych potencjalnych reklamodawców. Osoby pracujące w działach sprzedaży reklam często słyszą opinie od potencjalnych klientów, że „reklama nie jest nam potrzebna”, „reklama w Państwa wydawnictwie jest za droga”, „nie mamy pieniędzy na reklamę”. Takie stwierdzenia potencjalnych reklamodawców to… marzenie każdego profesjonalnego handlowca zajmującego się sprzedażą powierzchni reklamowej! Osoba osądzająca w ten sposób reklamę w prasie najprawdopodobniej miała kontakt jedynie z nieprofesjonalistami, którzy chcieli jej sprzedać jedynie powierzchnię reklamową.

    Cele szkolenia

    Głównym celem szkolenia jest nauczenie uczestnika budowy własnego wizerunku  handlowca jako eksperta branżowego dla potencjalnego reklamodawcy. Każdy uczestnik szkolenia uzyska ponadto wiedzę, jak  utrzymać i doskonalić ten wizerunek. Po szkoleniu żaden z uczestników nie będzie sprzedawał powierzchni reklamowej - będzie tylko (aż) (...) - ciąg dalszy zdania poznasz na tym szkoleniu. (...) Żaden z uczestników po odbyciu szkolenia nie będzie tracić czasu na rozmowy o rabatach. Będzie prowadził rozmowy o nowych możliwościach, o klientach swojego rozmówcy etc. Gwarantujemy skuteczność w pracy przeszkolonych osób.

    Sprzedaż powierzchni reklamowej będzie odbywać się według sprawdzonej - a niewielu znanej - zasady: (...) - ta zostanie wyjawiona na tym szkoleniu. (...)

    W celu umiejętnego budowania/doskonalenia wspomnianego wizerunku fachowca, szkolenie uwzględnia również aspekty z zakresów komunikacji, telemarketingu (jak i co mówić?), metody docierania do reklamodawców, prezentacji, obsługi Klienta, mowy ciała, sprzedaży i obsługi posprzedażnej.

    Odbiorcy szkolenia

    Pracownicy nadzorujący i realizujący sprzedaż powierzchni reklamowych.

    Korzyści dla uczestników

    • Nauczenie się stosowania w sposób profesjonalny metod sprzedaży powierzchni reklamowych.
    • Zwiększenie wynagrodzenia prowizyjnego, premii za efekty wykonywanej pracy.

    Korzyści dla wydawców

    • Zatrudnianie profesjonalistów przygotowanych do efektywnej realizacji rentownego planu sprzedaży.
    • Utrwalenie wizerunku wiarygodnego i profesjonalnego partnera marketingowego w oczach reklamodawcy.

    Metody

    Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności. Uczestnicy będą mieli możliwość odegrania różnych  scenariuszy odnoszących się do realnych sytuacji sprzedaży powierzchni reklamowej. Metoda warsztatowa pozwoli zainteresować uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

    Materiały szkoleniowe

    Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

    Certyfikaty

    Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

    Miejsce i czas szkolenia

    Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

    Cena dla 1 uczestnika

    1300+23%VAT

    Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

    Zapisy

    Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.

    Terminy:

    Warszawa

    25 sierpnia 2017 r.
    (piątek)

    30 sierpnia 2017 r.
    (środa)

    19 września 2017 r.
    (wtorek)

    27 września 2017 r.
    (środa)

     

     

    Dołącz do grupy
    na szkolenie otwarte

    Zapraszamy

     Szybki kontakt:
    +48 608 630 994
    szkolenia@gration.pl

     

     

    Szkolenie indywidualne

     

    Termin, zakres
    i miejsce

    do uzgodnienia

     
     
     
    Szybki kontakt:
     szkolenia@gration.pl
    +48 602 617 076

     

     

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem