Skuteczny handlowiec

    Skuteczny handlowiec

    Czyli jak szybko osiągnąć sukces w sprzedaży

    Cele szkolenia

    Zwiększenie kompetencji sprzedażowych poprzez usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie:

    • Przygotowanie do kontaktu z klientem – jak zainteresować, aby pomóc klientowi. 
    • Skuteczna komunikacja z klientem.
    • Umawianie spotkań handlowych.
    • Wizyta i rozmowa handlowa – budowanie długofalowych pozytywnych relacji.
    • Sposoby skutecznych wpływów na decyzję o zakupie – badanie potrzeb.
    • Reakcja na obiekcje klienta. 
    • Metody prezentacji ceny i produktów/usług – ćwiczenia.
    • Najskuteczniejsze elementy negocjacji w procesie sprzedaży.
    • Proces zamykania sprzedaży.
    • Wzrost sprzedaży – to, co nieuniknione od dziś.

    Wytyczne do praktycznego stosowania informacji natychmiast użytecznych, zdobytych na tym szkoleniu.

    Efekty skutecznej sprzedaży do uzyskania natychmiast!

    Odbiorcy szkolenia

    Szkolenie dla pracowników działów sprzedaży, nowo zatrudnionych jako doradcy klienta lub przedstawiciele handlowi, telesprzedawców itp., a także dla osób pragnących podjąć satysfakcjonującą pracę w sprzedaży.

    Korzyści dla uczestników

    • podniesienie kwalifikacji,
    • samorealizacja i wzrost efektywności w życiu zawodowym,
    • poznanie mechanizmów wywierania wpływu w procesie sprzedaży,
    • skuteczne radzenie sobie z wątpliwościami klienta,
    • rozwinięcie umiejętności interpersonalnych,
    • utrwalenie sprawdzonych technik ułatwiających rozpoznanie potrzeb klienta,
    • poznanie sposobów skutecznego pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania
           pozytywnych relacji z dotychczasowymi,
    • poznanie technik negocjacji stosowanych w perswazji sprzedażowej,
    • nieunikniony wzrost własnej motywacji, satysfakcji i stabilności zawodowej.

    Korzyści dla firmy

    • wzrost konkurencyjności firmy,
    • efektywność i profesjonalizm pracownika,
    • zadowolenie klienta,
    • budowanie długoterminowych relacji pomiędzy klientem a firmą,
    • budowanie marki i wizerunku firmy.

    Ogólny program szkolenia

    1. Proces sprzedaży.
    2. Atmosfera budowania kontaktu z klientem - pierwsze wrażenie, wizerunek firmy.
    3. Techniki nawiązywania kontaktu z każdym klientem.
    4. Wzbudzenie zainteresowania.
    5. Poznawanie potrzeb klientów.
    6. Tajniki skutecznego doboru prezentacji do typu klienta.
    7. Wywieranie wpływu na klienta.
    8. Odróżnienie obiekcji od oporu.
    9. Skuteczne przedstawianie cen.
    10. Negocjacje cenowe i obrona marży.
    11. Trening skutecznych zachowań w sytuacjach konfliktowych i wobec nietypowych klientów.
    12. Techniki finalizacji oraz utrzymywanie kontaktów po sprzedaży.

    Metody

    Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

    Materiały szkoleniowe

    Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

    Certyfikaty

    Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

    Miejsce i czas szkolenia

    Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

    Cena dla 1 uczestnika

    1300+23%VAT

    Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

    Zapisy

    Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.

    Terminy:

    Warszawa

    17 sierpnia 2017 r.
    (czwartek)

    21 września 2017 r.
    (czwartek)

    2 października 2017 r.
    (poniedziałek)

     

     

    Dołącz do grupy
    na szkolenie otwarte

    Zapraszamy

     Szybki kontakt:
    +48 608 630 994
    szkolenia@gration.pl

     

     

    Szkolenie indywidualne

     

    Termin, zakres
    i miejsce

    do uzgodnienia

     
     
     
    Szybki kontakt:
     szkolenia@gration.pl
    +48 602 617 076

     

     

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem