Employer branding

    Employer branding

    Budowanie wizerunku pracodawcy

    Ludzie są najcenniejszym zasobem każdej firmy. Przyciągnięcie dobrego pracownika zawsze jest trudne. Rynek pracodawcy może wkrótce znów stać się rynkiem pracownika, a wtedy firmy, które nie zadbały zawczasu o swój wizerunek, będą miały problemy z pozyskaniem odpowiednich pracowników. Błędy w komunikacji popełnione dziś, jutro mogą firmę drogo kosztować. Aby wyróżnić się spośród innych i zbudować pozytywny wizerunek, nie wystarczy już udział w targach pracy i rankingach ani atrakcyjność strony internetowej. Niezbędne jest aktywne podjęcie nowych działań. Employer branding to niezmiernie ważny element w polityce firmy. Wizerunek firmy przekłada się również na sprzedaż. Przedsiębiorstwa postrzegane jako społecznie odpowiedzialne oraz szanujące pracowników i klientów mogą liczyć na większą sprzedaż i przychylność opinii publicznej.
    Za kreowanie wizerunku firmy odpowiedzialny jest nie tylko dział Public Relations, ale wszyscy pracownicy, przede wszystkim kadra zarządzająca, dział personalny oraz dział handlowy. HR-owcy nie zawsze zdają sobie sprawę z wagi roli w komunikacji z otoczeniem.

    Dlatego motto szkolenia brzmi:

    WYKORZYSTAJ DZIAŁANIA PUBLIC RELATIONS,
    ABY ODNIEŚĆ KORZYŚCI BIZNESOWE
    Z WIZERUNKU DOBREGO PRACODAWCY

    Cele szkolenia

    Celem szkolenia jest nauczenie uczestników skutecznego wykorzystania narzędzi Public Relations w budowaniu wizerunku firmy. Dzięki temu unikną błędów, których konsekwencje byłyby brzemienne dla firmy. Dowiedzą się również,,jak wykorzystać np. sytuację rozmowy rekrutacyjnej w komunikacji z otoczeniem. Uczestnicy zaczną patrzeć oczyma PRowca na Human Resources Management.

    Program

    • Public Relations i jego narzędzia
    • Proces rekrutacyjny w kontekście kreowania wizerunku firmy – szanse i zagrożenia
    • Na czym polega społeczna odpowiedzialność biznesu
    • Przełożenie społecznej odpowiedzialności biznesu na wizerunek firmy
    • Najczęstsze błędy w employer brandingu.
    • Korzyści biznesowe z wizerunku dobrego pracodawcy

    Odbiorcy szkolenia

    Szkolenie jest adresowane do osób odpowiedzialnych za wizerunek firmy jako pracodawcy – do właścicieli, kadry zarządzającej, specjalistów z Działów Zasobów Ludzkich, zarówno funkcjonujących w małych i dużych firmach. Osoby te stają się w coraz większym stopniu odpowiedzialne za działania Public Relations wewnątrz i na zewnątrz firmy. Wymaga to poznania nowych narzędzi oraz innego spojrzenia na proces rekrutacji i działania skierowane do własnych pracowników.

    Czego dowiesz się podczas szkolenia?

    • jak wykorzystać narzędzia PR w pracy działu HR (tworzenie informacji, współpraca z mediami, kanały komunikacji)
    • co oznacza marketing szeptany w kontekście rekrutacji
    • na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę przy komunikacji zarówno z kandydatami, jak i pracownikami
    • jaką rolę HRowcy mogą odegrać w tworzeniu strategii CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu)
    • jakie są najczęstsze błędy w Employer Brandingu i jak się przed nimi uchronić
    • jakie korzyści biznesowe daje dbałość o wizerunek dobrego pracodawcy

    Materiały szkoleniowe

    Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

    Certyfikaty

    Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

    Termin i miejsce

    Do uzgodnienia. Szkolenie może zostać zrealizowane nawet dla jednego (1) uczestnika.

    Czas trwania szkolenia

    Standardowo 1 dzień, godz. 9:00 – 17:00.

     

    Szkolenie indywidualne

     

    Termin, zakres
    i miejsce

    do uzgodnienia

     
     
     
    Szybki kontakt:
     szkolenia@gration.pl
    +48 602 617 076

     

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem