Działania strategiczne

    Planowanie i strategia działań marketingowych

    Audyt marketingowy    

    Prowadzimy kompleksowe i oparte na wszechstronnych badaniach analizy aktywności marek oraz obiektywnie oceniamy racjonalność i efektywność inwestycji w marketing.

    Realizujemy autorski program audytu marketingu i public relations, w którym badamy m.in. obszary:

    1. Planowanie i strategia marketingowa
    2. Produkty i usługi
    3. Marketing międzynarodowy
    4. Rozmiar, struktura i prognozy rynku
    5. Obsługa klienta i wsparcie posprzedażne
    6. Alianse, partnerzy handlowi
    7. Marketing–mix: instrumenty, media
    8. Proces zakupowy
    9. Wprowadzanie nowych produktów i usług
    10. Grupy docelowe
    11. Klienci kluczowi
    12. Konkurencja
    13. Kontakty biznesowe
    14. Wizerunek i percepcja
    15. System informacji marketingowej
    16. Marketing cross-selling i wewnętrzny
    17. Jakość w marketingu
    18. Polityka cenowa
    19. Służby handlowe
    20. Komórka marketingowa

    Strategia marketingowa i wizerunkowa

    Przygotowujemy na zlecenie, realizujemy w całości lub w wybranym zakresie lub obejmujemy nadzorem autorskim, strategie marketingowe i wizerunkowe skierowane do starannie dobranego segmentu potencjalnych klientów.

    Opracowanie strategii marketingowej i wizerunkowej przez Gration, w oparciu o strategię biznesową firmy klienta, jest niezbędne do zaplanowania wszystkich następnych działań marketingowych i zwiększeniu pewności ich celowości i skuteczności.

    Strategia marketingowa obejmuje m.in.:

    • analizę otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego,
    • strategiczne cele biznesowe,
    • strategiczne cele marketingowe,
    • kierunki działań ze względu na produkty/rozwiązania/usługi i obsługiwane rynki, a także inne aspekty,
    • rynki docelowe (obsługiwane sektory),
    • pozycjonowanie marek,
    • dobór kluczowych instrumentów marketingowych i sposobów postępowania
    • opracowanie systemu informacji marketingowej.

    Strategia wizerunkowa, czyli koncepcja wizerunku marki oparta jest na elementach strategii marketingowej i wskazuje najlepsze sposoby realizacji takich celów wizerunkowych, jak:

    • wykreowanie wizerunku firmy klienta zgodnie z wyznaczonymi celami wizerunkowymi i unikalnymi wartościami,
    • wzrost znajomości produktów i usług w grupach docelowych.

    Strategia wizerunkowa obejmie również szereg instrumentów wspierających, tj. CSR, employer branding. Ponadto, w ramach tego działania określane są cele związane ze wsparciem sprzedaży, jak na przykład zainteresowanie grup docelowych ofertą, w tym zakomunikowanie różnorodności i unikalnych cech produktów/rozwiązań/usług.

    Współpraca z nami jest gwarancją merytorycznego, rzetelnego i terminowego opracowania niezbędnych dokumentów strategicznych, które służą rzeczywistemu wsparciu sprzedaży. Dla naszych klientów opracowaliśmy i wdrożyliśmy z sukcesem wiele strategii marketingowych i wizerunkowych, ponieważ jesteśmy skutecznymi planistami i praktykami. Pomagamy tym, którzy chcą skorzystać z naszej wiedzy eksperckiej. Pracujemy z zachowaniem zasad poufności i dyskrecji.

    Rozwiązania taktyczne

    Proponujemy rozwiązania i kampanie ukierunkowane na realizację konkretnych, krótkookresowych celów w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

    Tworzenie i restrukturyzacje działów marketingu, public relations i sprzedaży

    Budujemy od podstaw struktury lub restrukturyzujemy działy marketingu i sprzedaży dla firm dotychczas nie mających wyodrębnionych służb marketingowych, w których funkcje marketingowe rozrzucone były po różnych, często odległych od siebie działach oraz firm zamierzających rozwinąć zakres działalności, z czym związana jest rozbudowa działu marketingu i sprzedaży.

    Szkolenia z marketingu, public relations i sprzedaży

    Naszym klientom zapewniamy szkolenia dopasowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem