Sprzedaż

    Eliminowanie obiekcji reklamodawców

    Zastrzeżenia ze strony klienta to znak jego zainteresowania ofertą. Tak!

    Twoje zadanie polega na rozszyfrowaniu przyczyn, które powodują wahanie klienta przed podjęciem pozytywnej edycji o zakupie. Eliminowanie obiekcji i doprowadzenie do zakupu to podstawowe i główne zadanie handlowca. Oczywiście musisz być do tego wyśmienicie przygotowany.

    Znasz swoją firmę, doskonale znasz oferowane przez siebie produkty i usługi. Bez względu na to ile czasu pracujesz na swoim stanowisku, musisz być wyśmienicie przygotowany na radzenie sobie z obiekcjami potencjalnych klientów. Staraj się zawsze interpretować obiekcje jako pytania, dzięki którym możesz pełniej uargumentować swoją ofertę i podać szczegółowe informacje dopełniające i eliminujące postawione zastrzeżenie.

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem