Telemarketing

    Jak skutecznie umawiać spotkania handlowe?

    Spotkania handlowe to kluczowy i krytyczny moment sprzedaży.

    Czas rozmowy telefonicznej, której celem jest umówienie spotkania powinien zająć od jednej do dwóch minut. Tyle wystarczy - profesjonalnemu handlowcowi  - aby uzyskać zgodę i zaangażowanie rozmówcy w przyszłe spotkanie. Wydłużenie tego czasu może prowadzić jedynie do przedstawienia oferty, a nie to jest przecież celem rozmowy. Gdy zapraszasz kogoś do kina, nie opowiadasz mu przecież fabuły i zakończenia filmu?

    Kluczowe zasady rozmów telefonicznych

    Posługiwanie się telefonem, jako jednym z narzędzi do realizacji celów telemarketingowych, wymaga doskonalenia wielu cech, z których najważniejsze to:

    • Umiejętność przezwyciężenia lęku i niechęci do telefonowania
    • Wykonywanie rozmów w najlepszych godzinach
    • Kontrolowanie treści rozmowy
    • Rozumienie i doskonałość w eliminowaniu obiekcji
    • Doskonała znajomość proponowanych produktów i usług własnych
    • Doskonałe rozeznanie w działalności rozmówcy
    • Ciągłe doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem