Reklama

    Jak napisać brief dla agencji reklamowej

    Brief, z założenia zwięzły, to podstawowy dokument z informacjami przydatnymi i potrzebnymi do przygotowania i przeprowadzenia projektu marketingowego, jakim jest np. kampania reklamowa. Można go nazwać specyfikacją istotnych warunków kampanii reklamowej.

    Jak wyznaczać ambitne, aby zrealizować 

    Sytuacja: Firma nowa

    Cel reklamy: Poinformowanie potencjalnych klientów o firmie i jej ofercie

    Sytuacja: Firma wprowadza nowy produkt/usługę

    Cel reklamy:

    Przekonanie do nowości
    Przekształcenie ludzi wcześniej akceptujących nowości w klientów

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem