Public relations

    Ogólne cele wizerunkowe służą zdefiniowaniu głównych kierunków działań podejmowanych przez organizację, które zmierzają do uzyskania pożądanego postrzegania przez wszystkie grupy docelowe. Powinno się formułować je w oparciu o strategię organizacji oraz w spójności z celami marketingowymi.

    Rodzaje wizerunków organizacji

    Strategia wizerunkowa jest zaplanowanym zespołem działań, których podstawowym celem jest osiągnięcie określonego postrzegania w zdefiniowanych grupach docelowych, przy wykorzystaniu wybranych narzędzi. Czerpiąc informacje z wizerunku zwykłego i lustrzanego, organizacja dąży do osiągnięcia wizerunku oczekiwanego.

    Znaczenie kształtowania wizerunku firmy

    Celem promocji firmy jest upowszechnianie jej pozytywnego obrazu w otoczeniu – w świadomości klientów, dostawców, partnerów biznesowych, akcjonariuszy, banków i innych, aby pozyskać przychylne opinie wspierające prowadzone działania gospodarcze.

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem