Marketing

    Publikacje na temat...

    Funkcje marketingu

    W zależności od modelu biznesowego oraz struktury organizacyjnej funkcje marketingu i ich różnorodność są różne i wybór podejmowany jest indywidualnie w każdej organizacji. Przykładowe funkcje marketingu:

    Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu podaje następującą definicję:

    Marketing to planowanie i realizowanie koncepcji, produktów, cen, promocji oraz dystrybucji pomysłów, produktów i usług w celu doprowadzenia do wymiany zapewniającej satysfakcję nabywcom i osiąganie celów przedsiębiorstwu.

    Wytyczne analizy SWOT nie są skomplikowane – unikać zagrożeń, wykorzystywać szanse, wzmacniać słabe, bazować na mocnych stronach – jednak trudne do realizacji. Analiza SWOT pozwala opisać elementy o największym wpływie na działalność firmy. Przygotowując analizę, warto pamiętać o odpowiedziach na kilkanaście istotnych pytań.

    Jak prowadzić skuteczne działania marketingowe

    Prowadzenie skutecznej działalności marketingowej w firmie wymaga od specjalistów połączenia wielu różnych elementów. Bez względu na umiejętności i zasoby organizacyjne, zawsze warto mieć na uwadze spełnienie poniższych warunków.

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem