Employer branding

    Marketing kadrowy i budowanie wizerunku pracodawcy

    Employer branding, czyli wizerunek pracodawcy, to koncepcja marketingu kadrowego, wywodząca się z działań sprzedażowych oraz narzędzi wykorzystywanych w pozyskiwaniu klientów. Employer branding to działania, postępowania i zachowania organizacji zorientowane na interesy i oczekiwania potencjalnych i zatrudnionych pracowników. Istotą employer brandingu jest traktowanie przyszłych i obecnych pracowników jako potencjalnych klientów.

    Kij i marchewka.

    Ocena pracownicza wczoraj i dziś

    Ocena pracownicza już od lat jest standardowym narzędziem zarządzania zasobami ludzkimi. Wydawałoby się, że minęły czasy, kiedy proces ten był celem samym w sobie. Często przeprowadzany jednostronnie, schematycznie, bez szerszego kontekstu, a nawet bez możliwości skomentowania przez osobę ocenianą. Oceny służyły głównie zaszeregowaniu pracownika do odpowiedniej grupy wg siatki płac, przyznaniu premii lub nagrody. Chcemy wierzyć, że jest to już przeszłość.

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem