Identyfikacja wizualna

    Kolory w identyfikacji wizualnej firmy

    Kolory to element  komunikacji marketingowej o dużym wpływie na percepcję i świadomość odbiorców komunikatów marketingowych. Z czasem stają się silnym elementem skojarzeniowym z firmą. Projekty graficzne muszą być zatem zgodne ze specyfiką i stylem firmy, oryginalne i eksponowane tak, aby wyróżniały ją na tle konkurencji. Muszą być również jednoznaczne i powodować pozytywne skojarzenia.

    Symbolika wybranych kolorów w tworzeniu wizerunku firmy

    Czerwony – instytucje związane z ciałem człowieka – kluby sportowe, jadłodajnie, kluby i organizacje polityczne.

    Różowy – tworzenie kobiecego lub kochającego wizerunku – domy mody, salony kosmetyczne, organizacje kościelne, produkty dla dzieci, stowarzyszenia niosące pomoc w sytuacjach kryzysowych.

    Burgund – dowartościowanie zmysłów – rozrywka, usługi wideo, salony samochodowe, domy gry, galerie sztuki, salony meblowe, winiarnie.

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem